We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je activiteit bij te houden en je ervaring te verbeteren.
Storefront maakt gebruik van gegevens die zijn verzameld door cookies en JavaScript-bibliotheken om je webervaring te verbeteren, het verkeer op de site te analyseren, gepersonaliseerde advertenties te leveren en de algehele prestaties van onze site te verbeteren.
Door onze website te gebruiken, ga je akkoord met ons privacybeleid.
De onderstaande tabel geeft aan hoe we deze gegevens per categorie gebruiken. Om je af te melden voor een categorie gegevensverzameling, selecteer je "Nee" en sla je jouw voorkeuren op.
Wat is een pop-upwinkel? De pop-upwinkel is meer dan een trend: het biedt enorme zakelijke kansen en is een blijvertje. Via een pop-upshop kun je je merk, concept, service of product gedurende een korte periode promoten zonder dat je gebonden bent aan een langetermijn contract van minimaal 5 jaar. Heb je een ruimte nodig voor een dag, een week, een maand of een heel jaar? Pop-upwinkels zijn flexibel en bestaan zolang jij ze nodig hebt. Je kiest een wijk of buurt die past bij je evenement. Er zijn geen criteria of eisen waaraan een pop-upruimte niet kan voldoen, of het nu gaat om kunst, decor, techniek, etenswaren, mode of wat dan ook.
Onderscheid jezelf van je concurrenten! Met behulp van dit marketinginstrument kunt je bekendheid verwerven in verschillende steden in de hele wereld!
De pers is dol op pop-upwinkels, en datzelfde geldt voor je klanten: ook zij zullen de exclusieve sfeer van zo'n kortdurend evenement waarderen.
Maak contact met je klanten. Een fysieke ruimte is van onschatbare waarde als je een echte relatie wilt opbouwen met je klanten en je niet tot de virtuele wereld wilt beperken.
Als je een bedrijf start of je bedrijf wilt uitbreiden, is het niet altijd duidelijk waar je dat het best kunt doen. In welke markten of omgevingen is de kans op succes het grootst? Kortlopende huurcontracten geven je de tijd en flexibiliteit om verschillende gebieden uit te testen zonder dat je je hoeft vast te leggen.
Hoewel het internet zijn magie niet verloren heeft, ontbreekt er iets in de virtuele wereld. Je verkopen zullen toenemen wanneer je een pop-upevenement organiseert omdat niets effectiever is dan een levensechte ervaring die alle vijf zintuigen aanspreekt.
De reden dat veel merken niet durven zich fysiek te vestigen in steden is het financiële risico waarmee dat gepaard gaat. Pop-upwinkels lossen dit probleem op. En wist je dat het huren van een ruimte voor een beperkte periode 80% goedkoper is dan de meeste traditionele huurovereenkomsten?
Stel je voor dat iemand je vertelt dat datgene wat je op nu in je hoofd hebt realiteit kan worden binnen 12 dagen. Als je je dit niet voor kunt stellen, dan is het goed om te weten dat dit de gemiddelde tijd is die Storefront nodig heeft om alles te organiseren, van het selecteren van een ruimte tot de opening, ongeacht de locatie (dus zelfs in New York!). De creativiteit van jouw pop-upwinkel is onbeperkt en hangt alleen van jou af! Omdat pop-upstores een werkelijk, tastbaar fenomeen zijn, een unieke ervaring bieden en je dichter bij je klanten brengen, is het niet verrassend dat de vraag naar kortlopende huur groot is. De ervaring mag dan maar kort duren, de herinnering blijft.