Nederland’s meest gewilde pop-up
+250.000 bezoekers per dag langs je merk
De Nederlandse Spoorwegen en Storefront slaan de handen ineen om jouw merk de ideale mogelijkheid te geven om een tijdelijke unit te huren op het drukste station van Nederland en te profiteren van de honderdduizenden passanten die elke dag langs en in je winkel zullen lopen. Of je nou je merk wilt introduceren aan een breed publiek, een marketingstunt op ‘t oog hebt of je bedrijf wilt positioneren tussen A1-merken om je sales een boost te geven, Nederlandse Spoorwegen en Storefront helpen je elk project te realiseren.
Dynamische plek
Eten, drinken, winkelen en reizen
Treinstations zijn allang niet meer een plek om alleen de trein te halen: de stations van nu zijn echte ontmoetingsplekken, op ieder tijdstip van de dag vol drukte door de talloze eet- en winkelgelegenheden, vergaderruimtes en borrelplekken.
Omring je met andere A-merken
Profiteer van hun traffic
Met meer dan 250.000 reizigers per dag is Utrecht Centraal het drukste station van Nederland. Plaats je producten tussen A1-merken als Starbucks, Rituals en de HEMA.
Boost je exposure en sales
Testimonial
“Onze aanwezigheid op stations heeft een enorme boost gegeven aan de exposure van Rituals in Nederland. Naast een uplift in sales is ook de brand-awareness omhoog gegaan. Hierdoor heeft zowel onze nationale en internationale expansie een vlucht genomen.” Peter van Campen – Country Director Benelux Rituals Cosmetics
De pop-up unit
Plug-and-play
De unit biedt maar liefst 88m2 aan totale winkeloppervlakte en is met haar complete glazen pui een enorme eye-catcher. Samsung, KitKat, Pockies en AKO gingen je al voor.
>>Boek Nu !
- Wat is een pop-upwinkel? - augustus 7, 2019
- Een kijkje in de pop-up tour van TOMS, mede mogelijk gemaakt door Storefront - juli 30, 2019
- Pop-up op het drukste treinstation van Nederland: [Utrecht Centraal] - juni 12, 2019